Så fungerar tjänsten

  • Du skriver en personlig hälsning
  • Vi sparar brevet i våra krypterade servrar
  • När leveransdatumet närmar sig så skrivs brevet ut och postas med automatik
  • Vi hittar rätt mottagare med hjälp av det personnummer som du angett vid beställningen

Vanliga frågor och svar:

Fråga: Finns det tillfällen då ni inte kan leverera ett brev?

Svar: Ja, eftersom vår tjänst baseras på mottagarens personnummer kan vi inte leverera om mottagaren t.ex. har flyttat utomlands, har skyddad identitet/adress eller har avlidit.


Fråga: Rättar ni eventuella stavfel och menadsuppbyggnader i de brev som kommer in?

Svar: Nej, eftersom vi inte läser några inkommande brev så har vi inte möjlighet att göra det. Däremot kan du som beställare uppdatera och göra ändringar i ett redan beställt brev genom att kontakta oss på info@brevtillframtiden.se

Välkommen att kontakta oss vid eventuella frågor